Sara - SaGam

Stämpelträff i Floda 1-2/6

Publicerad 2013-06-04 22:19:00 i Utmaningar

Så var det dags - äntligen! En hel helg tillsammans med nya och gamla vänner med gemensam hobby. Den varmaste dagen på året kändes det som och glad i hågen drog jag tillsammans med Ingrid/Inola till Floda Lada för två dagars stämplande och scrappande. Vilda Stamps stod för arrangemanget och de gjorde det med den äran. Tusen, tusen tack till er för en härlig och bra anordnad helg. Tack också till sponsorerna som förutom Vilda var Inkywings, Engströms och CiLi in papers. Tack också till alla vänner för det trevliga sällskapet!
 
Från 10 på lördagens förmiddag till 18 på söndag kväll pågick febril aktivitet i ladan. Det fanns en scraputmaning, en utmaning att dekorera en väska, en snabbutmaning och en kortutmaning under helgen. Jag deltog i alla och vilken tur jag hade. Vinst varje gång :-)! Kortutmaningen var att göra ett slipskort. Ärligt talat så har jag aldrig gillat blöjkort, slipskort, väskkort och andra liknande kort, men jag inspireras av utmaningar. Så klart jag ville vara med på utmaningen och tur var väl det för mitt kort vann andra pris på omröstningen och jag fick en scrapväska! Samtidigt fick jag gjort ett grattiskort till en man i sina bästa år. Tack alla ni som röstade på mitt bidrag!
 
Efter en sådan här helg blir jag så inspirerad av att skapa så jag skulle kunna fortsätta i evighet känns det som. Nu ska jag bara ta mig an att packa upp väskorna och få allt på plats här hemma. Sedan njuter jag av ljusa sommarnätter vid pysselbordet.
 
Sedan sist:
- 3 studentkort på beställning
- studentkort
- dekorerad väska
- snabbkort
-Sommar-LO
- Jordgubbskort till tre fröknar
- Hängmattekort till två fröknar
 
På idéstadiet finns (fortfarande):
- ett grattis i efterskott-kort
- ett "glad att du är min vän" kort
- ett "tack för lånet"-kort
- 50 inbjudningskort till jubileumsfest
 
Önskar er en bra fortsatt vecka. Njut av försommaren!
Sara- SaGam

Kommentarer

Postat av: Vildas puck

Publicerad 2013-06-04 22:37:01

Hejsan Sara
Kul att du trivdes:-)det gjorde vi med all er idesprutor omkring oss
Kram Vildas Puck

Postat av: Maria

Publicerad 2013-06-04 22:54:38

Låter som en väldigt trevlig helg och grattis till vinsterna. Själv höll jag mig ute i solen:-)

KraM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela