Sara - SaGam

2017 Veckans kort 3

Publicerad 2017-01-22 16:00:00 i 2017 Veckans kort

Liv och död så nära och ändå så långt ifrån. Någonstans finns en gräns mellan leva och inte leva. Ett par dagar efter det att min systerson föddes tog min mormor sitt sista andetag. Liv och död. Släkten följa släktens gång. 

Denna vecka skickar jag två kondoleanskort till en make som förlorat sin hustru sen sååå många år tillbaka och ett kort till deras dotter med familj som inte har mamma och älskad mormor kvar. Det händer ju att man skickar blommor som kondoleans och det gör jag med. En bukett som varar! 
Samma vecka skickar jag kort till nyfödd liten prinsessa. Älskad och efterlängtad. Fantastisk! 
Liv och död. Så nära och ändå långt ifrån. 

Kommentarer

Postat av: Gunvor

Publicerad 2017-02-01 05:52:53

Fina kort Sara!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela