Sara - SaGam

Nytt år - nya möjligheter!

Publicerad 2017-01-01 12:57:51 i Smått & Gott

Måste väl erkänna att det är lite galet att göra över hundra julkort, men för mig är det så mycket mer än att göra för att skicka. Ett par timmar vid pysselbordet då och då ger mig den återhämtning jag behöver. Njuter av varenda sekund. Att det sedan kan leda till handstämplade hälsningar med jämna eller ojämna mellanrum är bara bonus. 


Inför 2016 förrsatte jag mig att skicka en handstämplad hälsning per vecka till någon vars namn jag drog på en lapp ur en burk. Det höll inte så inför 2017 är det bara att ta nya tag. 

Ett par timmar innan nyårsfesten med goda grannar igår ringde värdinnnan och frågade om jag kunde göra placeringskort till barnen. Självklart! Blev ett flaskkort till värdparet också. 
Har du några kreativamål för 2017? 

//Sara

Kort att göra: 
Bebis F
Födelsedag E
Bebis D

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2017-01-01 13:29:13

Så himla fina och matchiga blev de. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela