Sara - SaGam

Student

Publicerad 2013-07-01 20:57:00 i Stämplat

Nu var det längesedan den intensiva studenttiden var, men jag har ännu inte visat de kort jag gjorde. Kanske kan de ge inspiration till någon även om det inte är studentkortstillverkningstid just nu. 
 
Det första kortet blev ett stafflikort till Lovisa. Inte så traditionella studentfärger kanske, men funkar fint ändå tycker jag!
 
 
Stämplar:
Student (Vilda?)
Linjal (Stampers Anonymous)
Textoval (Inkido)
Bokstäver &Siffror (?)
 
Nästa två kort är två beställningskort till två studentskor. Lika, men ändå olika. Ett ganska bra sätt att jobba tycker jag. Man byter ut och delar upp papper och använder rester från det ena kortet till det andra. Jag har maskat in studenttjejen i ramen och gjort kortet personligt genom namn på skylten och datum. Jag beskriver hur man maskar på min tekniksida SaGam design.
 
 
 
Stämplar:
Student & Studentskylt (Kortmakaren)
Textcirkel (?)
Bokstäver &Siffror (?)
 
Fick en beställning i sista stund och knåpade snabbt ihop ännu ett kort. Gillar den textstämpeln mycket!
 
 
Stämplar:
Student & Studentskylt (Kortmakaren)
Text (Arkivet)
Bokstäver &Siffror (?)
 
Sedan sist:
- dekorerad väska
- snabbkort
- Sommar-LO
- Jordgubbskort till tre fröknar
- Hängmattekort till två fröknar
- 50 inbjudningskort till jubileumsfest
- två "tack för lånet"-kort
 
På idéstadiet finns (fortfarande):
- ett grattiskort eller två...
 
Nu hoppas jag bara att den ljusnande framtiden för slla studenter fortfarande ser ljus ut!
Sara-SaGam
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela