Sara - SaGam

Fredagskväll

Publicerad 2012-03-16 18:56:25 i Stämplat

Så kom den då igen - fredagströttheten. Får väl se om jag somnar först i kväll eller om det är maken som vanligt ;-). Ljuset på morgonen och på eftermiddagen när jag reser till och från jobbet uppskattar jag mycket. Tänk vad mörkt det är när det är mörkt. Att man orkar! Men nu är ljuset och våren här igen. Äntligen!



Wilma som Pippi Långstrump - Kortmakaren
Äntligen! - Inkywings

I morgon ska Linnéa och jag upp tidigt och iväg in till Göteborg för Stämpel- och Scrapbookingloppis. Nu är det dags igen alltså:
Välkommen att fynda bland stämplar, dekorationer, pennor, papper och annat som passar i den härliga stämpel- och scrapbookinghobbyn!
Vi är ca 15 stycken stämplande/scrappande
tjejer som rensat ut bland våra saker och erbjuder dig/er att fynda till riktigt bra priser. Loppisförsäljningen görs av privatpersoner, inga företag är inblandade.
Vi håller liksom tidigare till i Föreningen Nordens lokaler på Viktoriagatan 15 E i centrala Göteborg.
Hoppas att vi ses!
Sara med flera

Nu väntar räkor i soffan framför TV:n med familjen. Hoppas vi ses i morgon. Må gott!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Monica =)

Publicerad 2012-03-17 20:43:39

Hej där!

Härligt kort o härlig Loppis!!!

Så kul att träffas om än med näsan i lådor o burkar. Sååå nöjd med mina fynd känner jag mej =)

Kram, Monica

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela