Sara - SaGam

Studentkort

Publicerad 2012-06-29 21:11:24 i Stämplat

Det har verkligen varit torka på min stämpling och scrapping-front. Har haft fullt upp med annat och den tid vi fått behöver vi prioritera. Min tid har prioriterats till annat. Men lite har jag gjor även om jag inte bloggat. Nu får ni se lite av det.

Ett studentkort som beställdes inför examen. Gjorde en resistbakgrund och färgade in rosa eftersom studenten var en rosa tjej. Liten blågul detalj fick det bli för firandets skull. Gjorde kortet när jag och Linnéa var och stämplade hos Ingrid/Inola



Önskar mig många långa ljusa sommarkvällar. Då är jag som mest kreativ!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Tesa

Publicerad 2012-06-29 22:26:36

Härligt att se ett nytt alster. Riktigt fint.

Ha en bra sommar!

Kram Tesa

Postat av: Monica

Publicerad 2012-07-01 16:50:15

Hej där!

Vilket härligt kort -ursnygg bakgrund!!!



Kram, Monica

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela