Sara - SaGam

Vi har en vinnare! + åren som gått

Publicerad 2012-01-26 07:24:00 i Smått & Gott

Den 6 januari utlyste jag en liten tävling här i bloggen. Tävlingen är återkommande sedan ett par år. Det gällde att gissa på hur många handgjorda julkort jag och familjen fick julen 2011? Till den som gissade helt rätt eller kom närmast lovade jag att skicka en liten "godispåse" med pysselsaker i av mig.

Nu har jag räknat alla fina handstämpladekort och det var 21 stycken. Wow, vilken inspirationskälla jag fått. Tusen tack till er som skickat kort och till er som var med i den lilla utmaningen!

Grattis annmari! Du gissade på 19 och det var närmast. Maila mig din adress på saragamborn (snabela) hotmail.com så kommer en liten godispåse till dig inom kort!

Visar inget nygjort kort idag utan har tagit mig en titt tillbaka i min blogg. Jag startade bloggen i januari 2007 och tänker idag visa er de kort jag bloggat i januari (närmast den 26:e) alla år sedan dess.

2007:



2008:



2009:



2010:



2011:



Snart blir det pussel i bloggen :-)!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: annmari

Publicerad 2012-02-01 21:03:48

Va kul att jag vann

Min adress är skickad :-)

Postat av: annmari

Publicerad 2012-03-08 19:50:25

Tack för det härliga brev som kom i början av veckan. Mycket smått och gott var det :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela