Sara - SaGam

Utan mottagare

Publicerad 2012-01-14 07:50:00 i Stämplat

Under min julledighet har jag gjort en hel kort som jag kan lägga på lager. Kort som saknar namn eller annan text som passar för ändåmålet. Tycker det är gott att ha lite kort som jag kan ta fram och göra klart för det är inte alltid jag får till att göra ett kort samma dag som jag kommer på att jag måste posta ett kort...



Vintertjej - hÄnglar&Wings
VINTER - Inkywings

Är sugen på olika utmaningar i mitt stämplande/scrappande. Har du något tips om utmaning på G i cybervärlden så tar jag gärna emot det. Eller så kanske du vill utmana mig med något?
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: MiaS

Publicerad 2012-01-14 10:00:02

Det finns lite utmaningar hos Svensk Scrapbooking. Bla en kortskiss :)

Postat av: MiaS

Publicerad 2012-01-14 10:00:53

Och så har många tjejer på Allt om Scrap Blogparty. Hegu är med och du hittar länk hos henne till fler som har party.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela