Sara - SaGam

Sista julkortet

Publicerad 2012-01-08 08:06:00 i Julkort

Idag är det dags för det sista julkortet. Inte för i år, men så väl för förra årets skickade kort. Kortet är monterat på en bakgrund jag gjort själv med distresser på mönstrat papper. Änglar för mig hör mycket till julen, men funkar också i andra sammanhang såklart.



Viktoria med hjärta - Kortmakaren
GOD JUL -
October Stamps

Jullovet för mig har inneburit en hel del skapande. Trivs med att skapa på nätterna och när man inte har en veckaklocka som ringer så ges det möjlighet att låta tiden gå långt in på småtimmarna. Då trivs jag. Har blivit en del kort som jag redan postat som vinterhälsningar, men jag har också scrappat en del och gjort "nästan-färdiga-kort" där bara ett namn ska på när mottagaren är given. Det kommer mera...

Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2012-01-08 10:55:59

Så stilrent och fint!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela