Sara - SaGam

Julkortsparad #5

Publicerad 2012-01-02 07:30:00 i Julkort

Jag börjar det nya året med att visa jul-tags. Jag fick för mig att göra lite tags i stället för kort. Det var genom ett vackert hjärta jag fick som julhälsning av Elisa/Elwa som den inspirationen kom.



Stunning snowflakes - Hero Arts
GOD JUL - October Stamps
...och önskan om ett Gott Nytt År - Kortmakaren
Gris och Tomte - October Stamps



Med önskan om en God jul - October Stamps
GOD JUL - October Stamps
Lucia och stjärngossefilur - Kortmakaren



Tomte - Starving Artistamps
god jul - Inkido
Med önskan om en god jul - October Stamps

Hoppas jag kunnat inspirera några av er med mina tags!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2012-01-02 15:31:00

Nu är det full fart här igen ser jag. Vad mysigt med dagiskorten, hm...sa jag nåt om att scrappa?

Tänker du visa ALLA 70 julkort? Jag bara väntar på fortsättningen :)



God fortsättning på 2012!



KraM

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2012-01-02 18:27:43

Det var ju en jättekul idé att göra tags istället. Vilka fina bakgrunder du har gjort och så läckert det är när en liten del av detaljerna går utanför kanten, det gillar jag! Hur många julkort blev det totalt?

Postat av: Monica =)

Publicerad 2012-01-02 20:04:58

Ursnygga!!!!

Så läckra bakgrunder -ser lite ut som batik =)



Kram, Monica

Postat av: Sari Hänninen

Publicerad 2012-01-03 11:20:48

De är så fina så... Och tack, kära vän, för att du skickade mig en ängel med ett hjärta :-)...

Postat av: Zaga

Publicerad 2012-01-03 11:26:46

Hej, allt bra? :)

Postat av: j

Publicerad 2012-01-03 11:27:09

Fina julkort =)



Lust och göra både mig och dig själv en tjänst? klicka på min adsettings banner längst ner på bloggen och registrera dig. du får väldigt lätta pengar även om du inte har många läsare. Som tack - får du en länk i min meny :)

Postat av: Muffin

Publicerad 2012-01-06 08:40:56

Helt galet fina, allihop!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela