Sara - SaGam

Krya på dig-kort

Publicerad 2012-02-07 07:39:00 i Stämplat

Många gånger har jag tänkt att jag skulle vilja skicka "Krya på dig-kort" lite oftare. Det är ganska lätt att skriva "Krya på dig" på Facebook, men tänk vad glad man kan göra Någon med en hälsning i brevlådan då Någon inte mår så bra!



Krya på dig! - Inkywings
"Dot and stripes", "Curious Owl", del av "Bird branch alphabet" - Hero Arts


Utmana dig själv att skicka ett "krya på dig-kort" när du hör att någon är krasslig!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Annika - kort & gott

Publicerad 2012-02-07 18:47:36

Den där tanken har jag oxå haft många gånger, men kommer oftast inte längre än så! Ditt kort är jättefint och kommer bli mycket uppskattat, det är jag säker på.

kram Annika

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2012-02-07 20:44:07

Du har så rätt - ett handgjort kort och några rader värmer lite extra - och är så sällsynt i dessa dagar. Vad härlig den där ugglan är!



Kram!

Postat av: Angela

Publicerad 2012-02-10 06:08:23

Har också tänkt den tanken många gånger, men tror fasen aldrig jag har fått iväg ett Krya-på-dig-kort! Det måste det bli ändring på tror jag bestämt. För som sagt, vad glad man skulle bli av att få ett handgjort kort i brevlådan om man ligger hemma och är sjuk...



Nu har jag förresten skaffat mig en ny blogg, välkommen in och kika om du vill!

Postat av: Pernilla/pillan

Publicerad 2012-02-10 18:56:48

Jättefint! håller med dig, det är så mycket roligare (o personligare) att få ett kort än en rad på Fejjan... Kram

Postat av: Tigerblomma

Publicerad 2012-02-10 19:06:59

Såna här kort kan man göra många av så här års! Jag är också dålig på att skicka iväg såna. Får nog bli ändring på det. :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela