Sara - SaGam

Hjärte-utmaning

Publicerad 2012-02-15 19:24:49 i Utmaningar

När jag surfat runt för att hitta lite utmaningar att inspireras av så stöter jag i februari på både en och annan utmaning kopplad till alla hjärtans dag och kärlek. Jag tog fram både det ena och det andra hjärtat ur min samling (hur många hjärtan behöver man?) och bestämde mig för den traditionellt röda färgen.

Kortet blev mitt bidrag till Mea Vitas utmaning med tema kärlek. Jag började med en "negativ" distressruta i form av ett hjärta. Ordet kärlek stämplade jag som en bakgrund över hela papperet. Jag har en stor stämpel med flera hjärtan på som jag aldrig använt tidigare. Den stämplade jag rakt på och embossade i härligt rött. Några band och ett par hjärtan som jag stämplade och klippte ut fäste jag i nedre hörnet och sedan fortsatte jag att dekorera med allt möjligt smått och gott från mina gömmor. Textstämpeln monterade jag på fotomatta och det ni ser nedanför textrutan är en papperspärla som jag har gjort själv.





kärlek, Hjärta 1 - Kortmakaren
Prickigt hjärta -
October Stamps
Vacker... - Inkywings
Hjärtebakgrund - Inkadinkado



Le från hjärtat - du är vacker!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2012-02-15 20:47:51

Kortet är fantastiskt vackert, så fint med allt det röda!



Kram!

Postat av: KarinP.

Publicerad 2012-02-15 22:06:01

åh, dennna gillar jag! JÄTTEFINT! :)

Postat av: snojbi

Publicerad 2012-02-15 22:36:09

WOW vilket fantastiskt fint kort



Kul att du vill vara med på min bloggcandy.

Lycka till



Kramis

Postat av: Millasew

Publicerad 2012-02-16 21:49:06

Vilket läckert kort! Gillar den röda färgen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela