Sara - SaGam

Lilla Annas mamma - är hon tant?

Publicerad 2011-10-02 23:00:40 i Stämplat

I höst är det flera av mina vänner som fyller 40. Det ser jag fram emot att fira!

 

Första födelsedagskortet ut blev en liten scen som jag gillar. I scenen har jag använt stämplarna den nya stämpeln Lilla Annas mamma och Solen. Tjejen som ska få kortet och stämpeln har vissa likheter. Men såg inte mammorna på 70-talet äldre ut när de var 40 än vad vi gör nu ;-)?

 

Solen har jag stämplat på ett gult mönstrat papper och justerat lite i färgen med en promarkerpenna- Gold. Gräset och himlen är gjorda av papper ur serien med Laban, Lilla Anna och Långa farbron.

 

Lilla Annas mamma - PaperMaze via Kortmakaren
Solen - Kortmakaren


Jag håller för fullt på att rensa ut mycket som jag kommer att sälja på den stämpel- och scraploppis som Ingrid, Yvonnne och jag anordnar den 22 oktober. Vi håller till i Föreningen Nordens lokaler på Viktoriagatan 15 E i centrala Göteborg och tiden är kl 11-13. Välkommen dit!

 

Trevlig stämpel-vecka!
önskar Sara-SaGam som börjat på julkorten. Det ni!

Kommentarer

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2011-10-03 07:00:23

Tack snälla du för en mysig lördag med mässa/middag/pyssel! Vad jag gillar det här kortet. Håller med dig om att 40-åringarna ser fantastiskt fräscha ut idag jämfört med förr. För att inte tala om 50-åringarna ;-)

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2011-10-04 06:00:18

Jag håller oxå med om att 40-åringarna såg äldre ut då. Kortet är jättefint!



Vad kul att läsa att du kommit igång med julkorten, ser fram emot att få se dem.

kram Annika

Postat av: Muffin

Publicerad 2011-10-08 08:36:12

Helt underbart kort - tokgillar!

Postat av: copywriting service

Publicerad 2011-10-17 19:38:39

Vilket sötsnöre!! Drabbades av svår nostalgitripp =)

Kram, Monica

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela