Sara - SaGam

Höstiga färger

Publicerad 2011-10-30 13:28:14 i Stämplat


Att jag gillar de höstiga färgerna är ingen nyhet för er som känner mig. De alster jag skapar just nu är höstkänsla i. Jag njuter av att använda grönt, orange och brunt i olika nyanser. På kortet ovan har jag distressat ett hjärta och en tag och monterat ihop allt till ett "bara för att..."-kort.
"Crea diem-skapa dagen" - Kortmakaren
Idag är det en perfekt dag att sitta inne i höstrusket och pyssla. Vad skapar du idag?
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2011-10-30 13:55:43

Det här kortet är så höstigt och ännu finare i verkligheten! Tusen tack för igår, hoppas att rösten har kommit tillbaka! Hälsa hela härliga familjen!



En stor kram från Ingrid

Postat av: Tigerblomma

Publicerad 2011-10-30 22:09:00

Jättefint! Härliga färger. Du får kika in i min blogg så ser du :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela