Sara - SaGam

Fjärilar

Publicerad 2011-05-11 21:30:00 i Stämplat

På dagens kort har jag stämplat bakgrunden med den fina bakgrundsstämpeln "Dandelion Frame". Den färgade jag in med två olika Adirondack-dynor. En av de saker jag gillar med dessa dynor är att de är vattenlösliga och finns färgmatchade. Jag drog dynorna på stämpeln lite huller om buller, spejade sedan vatten med en liten mist. Jag har använt akvarellpapper. När det torkat stämplade jag text och fjäril direkt på papperet. Två fjärilar stämplade jag och klippte ut. Dessa doppade jag i min VersaMark-dyna och embossade med Hologram Sparkle. Jag fäste med 3D-kuddar för att få effekt. Några halvpärlor och spets från mormors gömmor blev dekoration.




Dandelion frame - Hero Arts
Fjäril och text - Kortmakaren

/Sara - SaGam

Kommentarer

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2011-05-12 07:20:48

Läckert! Gillar färgerna, ramen du gjort och helheten.

kram Annika

Postat av: Mim...

Publicerad 2011-05-12 21:53:32

Vilket läckert kort, Sara!

Ha det bra.....

Postat av: lenislenis

Publicerad 2011-05-15 01:45:21

Åh så vackert det är!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela