Sara - SaGam

Tomas!

Publicerad 2011-03-03 12:02:00 i Stämplat

Hösten 2008 flyttade Tomas in hos Kortmakaren. I samma veva som jag gjorde det. Vi har liksom hängt ihop :-) Från början fanns han i 15 olika skepnader sedan har jag fått äran att vara med och processa fram honom i några varianter till. Tomas lever inte bara vid jul utan finns året runt. Tomas blommar är ett bevis på det. Med murgröna runt luvan med blomma på toppen och ett fång av blomster i handen så är han redo för våren och sommaren!

Huller om buller bakgrund med Tomas blomma blir stommen på korten som går i olika färgställningar. Linnéa gillar blått, grönt och cerise, medan min favorit går i rött, gult och orange. Att stämpla i svart och sätta svarta fotomattor är snyggt tycker jag. Stilrent på något sätt ;-)



Tomas blommar - Kortmakaren
Tomas blomma - Kortmakaren

Mars = vårmånad! ... eller ?
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2011-03-03 15:30:57

Ni är liksom lika gamla då;) Jag föredrar nog den röd-gula också men kan förstå Linnéas val, lite mer vår i de färgerna.



KraM

Postat av: Monica =)

Publicerad 2011-03-06 08:53:02

Vilka glad-kort!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela