Sara - SaGam

Ny banner piggar upp + Vem blir 25 000?

Publicerad 2011-03-01 22:09:15 i Stämplat

Så kände jag då att det bruna, mörka behövde lite hjälp med att vika undan. Våren är på väg och med den kommer färger och livet tillbaka till naturen och många av oss människor. Det blev en ny, lite mer "vårig", banner så här i starten på första vårmånaden - Mars!



Jag har använt chalk-dynorna från Hero Arts - Hero Hues. Tyvärr var den dynan som heter Iris inte lila som den skulle utan rosa. Fick snabbt och lät komplettera med en superlila Adirondack pigmentdyna. Tur att det finns lite att välja på...

Bokstäverna står som de flesta av er säkert vet för Sara Gamborn. Jag har använt loppisfyndade rubons i typsnitten Blossom.

Stämplar från arket "Blomsterranka" (Viva Decor) - Kortmakaren

Snart 25000 besökare på min blogg. Är det du som är den 25000:e? Maila skärmdump till sara(snabela)gamborn.com med din adress så skickar jag en liten "godispåse"!

P.S Jaana. Jag har inte glömt dig! D.S

Håll tummarna för att våren kommer snart. Nu har jag hjälpt den lite på väg hoppas jag!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2011-03-01 23:36:40

Vad härligt vårligt. Vi längtar nog alla nu.

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2011-03-02 10:47:08

Härligt uppiggande banner! Plötsligt känner jag att jag också vill fräscha upp i min blogg och ta bort snöflingorna ... hmmm, får fundera på det.

Postat av: Muffin

Publicerad 2011-03-02 18:13:28

Vilken härlig, vårig banner - supersnygg! Attans, jag var visst nr 25007, men lika glad för det är jag för idag fick jag ett superfint kort i lådan. Tusen tack, söta Sara för att du tänkte på mig och skickade ett så fint kort, jag blev jätteglad!

Stor KRAM! <3

Postat av: MiaS

Publicerad 2011-03-02 21:10:17

Wow, supersnygg banner!!

Postat av: Jaana

Publicerad 2011-03-03 18:25:34

Fniss

Va' bra att du berättar för alla att du inte glömt mig, jättegulligt ! ;-)

Gillar din banner... borde lära mig hur man byter, jag med...

Kram Jaana

Postat av: Monica =)

Publicerad 2011-03-06 08:58:44

Härlig banner!!!



Det där med att byta är en ständig fundering hos mej men inte blir det så mycket av...Får lite generat erkänna att jag har fortfarande den som följer med bloggen vid start...=(

Kram!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela