Sara - SaGam

18-årsparty

Publicerad 2011-03-17 21:20:14 i Smått & Gott

Fredag kväll är det dags för party. Linnéa ska på 18-fest för två klasskompisar. Vi har en stooor kasse med presenter som man kan välja och vraka bland när det är dags att slå in paket, men idag är det inget som riktigt passar. "Det är för barnsliga grejer" heter det. Så kommer då den gamla fiskelådan med smyckesdelarna fram och L funderar och väljer och bestämmer sig och ändrar sig och så till slut vet hon. Namnhalsband med extra hängen på till S och J. Jag gör det så gärna. Gissar, och hoppas, att det blir en uppskattad present.



Hoppas det blir ett roligt party!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2011-03-17 22:13:05

Det kommer att bli en väldigt uppskattad present tror jag. De ser väldigt proffsiga ut så jag antar att du tränat länge.



KraM

Postat av: Jaana

Publicerad 2011-03-18 08:33:36

Så du gör smycken också...? Och det med framgyång, ser jag !

Postat av: Elina

Publicerad 2011-03-18 20:28:17

De presenterna går säkert hem!

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2011-03-20 17:11:43

Tack vännen för sällskap på mässan idag! Det blev ganska mycket shopping för mig när jag väl kom igång, men jag är så nöjd med allt! Hoppas vi snart kan ses och pyssla lite också, det hade varit kul!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela