Sara - SaGam

Du är bra!

Publicerad 2011-01-30 20:51:51 i Utmaningar

Efter 2 veckors semester i Sydafrika med härliga familjen börjar vi sakta men säkert att anpassa oss åter till det kalla och vardagliga livet här hemma. Dagarna har fyllts med jobb och kvällarna har spenderats i soffan. Oj, vad trött jag har varit. I pysselrummet behöver det röjas innan jag kan njuta av att sitta och pyssla. Jag längtar, men kraften räcker inte riktigt. Ändå sa jag åt mig själv ikväll att jag skulle göra ett kort till utmaningen på Stämpelsnack som handlar om att göra ett kort på temat "FVDÄB". Så jag korsade mig fram till bordet och på liten yta satte jag igång. Svordomar hör inte till min vardag så jag hoppade över det och texten blev "Du är bra!". Det har blivit ännu några fler saker att plocka bort. Men det gör jag en annan dag. Nu ska jag sätta mig och slappa i soffan.



Ha det gott!
Sara-SaGam

Ps. Anna-Karin! Min absoluta favorit är Adirondacken den beige lådan. Jag använder inte copics, men de är alcoholbaserade så en vattenlöslig dyna bör det vara. Ds.

Kommentarer

Postat av: Jaana

Publicerad 2011-01-31 08:36:10

Du är med bra ! Och gör snygga kort, dessutom ! :-)

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2011-01-31 09:14:46

Såå snyggt! Härliga färger.



Undrade lite var du höll hus, vad härligt det låter med er semester. Jag önskar att du berättar mer om den.

kram Annika

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2011-01-31 09:35:13

Hurra, vad DU ÄR BRA som hittat tillbaka till pysselrummet och fick loss en liten yta att göra det här fina kortet på!

Postat av: Muffin

Publicerad 2011-02-04 19:27:28

Ursnyggt! Åh, vad du är bra på att kladda med färg! Plocka fram symaskinen och testa att sy lite, det är vansinnigt kul.

Önskar dig en go helg, kram!

Postat av: Maria

Publicerad 2011-02-05 10:04:30

Önskar jag vore lite mer kladdbenägen!

Postat av: Angela

Publicerad 2011-02-12 11:39:37

Jättesnyggt! Gillar din bakgrund, önskar jag orkade spreja och dona lite mer...

Postat av: Filmster.se

Publicerad 2011-02-12 12:38:20

Hej, du har väl inte missat Filmster.se? En helt ny filmblogg med massor av härliga och inspirerande filmtips!



Gillar du Filmster kan du följa oss via både Facebook och Bloglovin'! Ha en riktigt underbar lördag! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela