Sara - SaGam

Välkomna till världen!

Publicerad 2011-02-28 12:40:00 i Stämplat

Det är mer regel än undantag att jag gör egna bakgrunder och så är det på dessa kort också. Jag har använt stämplar och gjort det denna gång. Texten tjej är stämplad flera gånger efter varandra utan att jag satt ny färg på stämpeln emellan.



På tjej-kortet använde jag en liten charm för första gången, tror jag. Inte händer det ofta i alla fall, trots att jag tycker det är fint. På kill-kortet blev det en ny blomma av den lilla och stora retroblomman då jag stämplade den lilla på den stora. Ett kul sätt att använda de stämplarna på!



Alla stämplar från Kortmakaren

Ha en bra vecka!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: mallan

Publicerad 2011-02-28 16:27:13

Fina kort!

Gillar verkligen blomman på kill-kortet!

Postat av: Jaana

Publicerad 2011-02-28 18:34:58

Jag blev alldeles extra-extra förtjust i tjej-kortet; läcker, lite oväntad, färg och snygg i all sin enkelhet !

Postat av: Maria

Publicerad 2011-03-01 23:31:58

Färgerna på killekortet är min favo och så tycker jag ju väldigt mycket om bakgrundsstämplandet med text.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela