Sara - SaGam

Välkommen Viggo!

Publicerad 2011-02-08 21:10:05 i Stämplat

När man är som P och jag närmare 40 och 50 brukar det inte höra till vanligheterna att det föds bebisar i bekantskapskretsen. Snarare är det så att barnen blir 10 och tonåringar snart. Men vilken tur att det finns undantag så vi får möjlighet att gosa lite och lukta på...

Lille Viggo föddes dagen före julafton och i helgen var vi och hälsade på honom, Ulrika, Magnus, Alma och Arvid. Med oss hade vi en liten present och ett kort inspirerat av vår Afrikaresa :-) Gillar att stansa ut små cirklar och kvadrater, stämpla bokstäver på och sätta fast med 3D-kuddar.



Vad kul att så många kommenterat mitt inlägg om PB-stämplar. Kanske upplevdes det lite provocerande? Det är helt OK att gilla mössen och kottarna från Penny Black. Ni är OK ändå;-) Erkänner att jag har också en och annan "sån" stämpel i mina gömmor, men de används inte särskilt frekvent. 

Ha det gott. Fortsätt skriva kommentarer - det är kul att läsa!
Sara-SaGam

 

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2011-02-08 21:49:08

Apropå förra inläggets kommentarer så gillar jag nog mer de djur som finns på detta kortet. Inte konstigt att det blev ett afrikakort, kan tänka mig att det finns många fantastiska bilder i huvet på dig.

KraM



Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2011-02-09 20:56:11

Åh, vilket sött kort! De här djuren har jag inte sett tidigare. Roligt med Afrika-temat nu när det är så aktuellt för er.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela