Sara - SaGam

Längtan efter våren...

Publicerad 2011-02-22 10:38:00 i Utmaningar

Äntligen finns den i min ägo! Jag minns denna stämpel från en swap jag var med i "i tidernas begynnelse". En blomsterswap var det och jag gillade stämpeln direkt. I höstas var det någon som hade sorterat ut den, sålde den och jag blev lycklig ägare. Nu har jag använt den för första gången i precis rätt tid. Visst är det så att det är dags SNART...



Bokstavsstämplar, Hero Arts
Krokusen, ? (tacksam för hjälp)

Kortet är mitt bidrag till februaris skisstävling på forumet Svensk scrapbooking. Gillar du kortet så finns det där att rösta på när månaden är slut ;-)

Lämna gärna ett avtryck. Det är kul att se vilka som hittar hit.
Må gott!
Sara-SaGam

P.S Vet att det är ett ganska mörkt foto, men så blir det när man nattsuddar;-) D.S

Kommentarer

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2011-02-22 12:42:31

Vilket snyggt kort och jag gillar texten jättemycket. SNART är det vår!

kram ANnika

Postat av: Millasew

Publicerad 2011-02-22 19:09:09

Visst får man vårkänslor av detta kort!!!! Tror att stämpeln kan komma från My Heart Stamps For You - i alla fall har jag det i mina noteringar på en sådan krokusstämpel...

Postat av: Maria

Publicerad 2011-02-22 21:50:15

Samma här, väntar på våren och gjorde själv ett försök att skynda på (i bloggen).

Söt stämpel som jag inte sett förut.



KraM

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2011-02-22 22:43:16

Så fina krokusar, förstår att du gillar den stämpeln. Apropå bristen på ljus, så kan jag varmt rekommendera dagsljuslysrör. Det får upp nattsuddandet till helt andra nivåer och till och med fotografierna blir fina om man så plåtar vid midnatt. Kram på dig!

Postat av: Agneta

Publicerad 2011-02-25 06:06:36

Åh vilket fint kort. Jag blir helt kär :) Ska nog ta och leta rätt på min krokus jag har... :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela