Sara - SaGam

Tipp Tapp...

Publicerad 2011-12-09 08:00:00 i Julkort

Bland Kortmakarens alla julstämplar är Tomte med skägg en av mina absoluta favoriter. Att få placera honom tillsammans med andra av honom i ett vinterlandskap gillar jag. Himlen består av notpapper. På det har jag fäst två snöflingor och några svarta stenar. Julsången fick plats på mitt kort i form av bokstavsstickers. Snön är byggd av vit wellpapp. Nu är jag igång. Sakta och ganska osäkert, men ändå...

Tomte med skägg - Kortmakaren

Midnatt råder....

Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Muffin

Publicerad 2011-12-11 09:14:41

Vilket urläckert kort, fantastiskt fint! Den där tomten är verkligen jättefin. Kram!

Postat av: Tigerblommaa

Publicerad 2011-12-11 21:30:31

De där tomtarna är ju så söta! Söta tomtar på ett fint kort. :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela