Sara - SaGam

"Mer sirlig jul"

Publicerad 2011-12-13 08:00:00 i Julkort

Fantastiska julstämplar finns det på de båda arken ”Sirlig jul”  och ”Mer sirlig jul”. Man kan göra så mycket med dom och de har en alldeles speciell stil. På kortet "En liten vinterhälsning" har jag använt två stämplar från arket "Mer sirlig jul". Jag har stämplat med distressdynor och använt lite vatten för att få fram den "distressade" känslan. Den vita pappersbasten har jag färgat in, sprejat ner med vatten och strykt för att få torrt. En bit wellpapp funkar till det mesta.

 

 

Stämplar från arket "Mer sirlig jul" - Kortmakaren

 

Trevlig lucia!

Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Tigerblommaa

Publicerad 2011-12-13 14:39:56

Jag gillar verkligen sirlig julstämplarna. Har dock nästan inte använt dem något alls i år. Men kanske nästa.

Postat av: Ulrika

Publicerad 2011-12-13 18:03:10

Kanonfint!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela