Sara - SaGam

Jag hann inte!

Publicerad 2011-12-26 18:20:02 i Julkort

Så är det. Jag hann inte!

Hann inte göra helt klart ett enda julkort innan det var dags att sätta julfrimärken på och lägga på den röda lådan. Kände ingen stress.

Hann inte göra alla de 70 julkorten klara innan klockan var 18 i torsdags och brevlådan tömdes. Med barnens hjälp blev många klara och hela familjens släkt och vänkrets har fått ett julkort postat som borde kommit innan julaftonen. Kände ingen stress.

Hann inte göra de där speciella korten till alla de av mina stämpelvänner som jag så väl vet uppskattar en handstämplad hälsning. Kände ingen stress.

Det är detta jag har att förhålla mig till nu. Så hur? Jo, jag fortsätter njuta av lugnet, julmusik och ledigheten. Sitter vid mitt ostädade pysselbord och försöker få lite yta att fixa med julkort på. Blir små hälsningar till mina stämpelvänner också även om de inte dök upp i lådan den 23:e.

Och när jag ändå är i farten kanske jag sätter igång med nästa års julhälsningar också ;-).



Tomas trött- Kortmakaren
Alfabete - Hero Arts

Njut av julens frid och gemenskap! Tiden kommer inte tillbaka!
Må gott!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2011-12-26 22:20:24

Men du hann få iväg ett kort till oss! Tack så jättemycket för fint kort med foto på världens gulligaste barn. Hoppas att ni haft en bra jul. Kramar till er alla!

Postat av: Hegu

Publicerad 2011-12-27 00:08:09

Tusen tack för julkortet jag fick!:) Jag hoppas att ni haft en mysig julhelg...det har vi...



Kram

Helen

Postat av: MiaS

Publicerad 2011-12-27 10:59:56

Tjusigt julkort :) Fräckt med jeanstyget!

Postat av: Angela

Publicerad 2011-12-30 10:04:19

Det är ju faktiskt roligare att få ett kort efter jul, då räknar man ju inte med att få ett... :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela