Sara - SaGam

Årets "dagiskort" + Gott nytt år!

Publicerad 2011-12-31 07:33:00 i Smått & Gott

Tycker egentligen att det är rätt tråkigt att "bara" rama in och ge bort dagiskorten till farmor/farfar, mormor, morfar och gudföräldrar. De senaste åren har jag därför valt att göra något av barnens dagiskort. Skolkort borde jag väl säga nu, men det är svårt att ändra en vana.

Ingrid/Inola: Har en julklapp som väntar på dig och L här. Vill du att det ska vara en hemlighet får du inte scrolla ;-)!

Häng med på en resa!

2006 - inget särskilt projekt



2007 - Dragsspelskort (att tex. ställa i en bokhylla) med barnens foto och teckningar



2008 - Almanacka med Kortmakarens månadsstämplar. Varför tog jag inget kort på den?


2009 - Små canvas tavlor på ministativ


2010 - Stor canvastavla


2011- Tändsticksaskar i färger som passar året om. Det är Linnéas egentillverkade blommor på.


Fler förslag? Nu har ju nästan ett år på mig att tänka på nästa projekt.

Nu vill jag önska er som besöker min blogg nu och då ett riktigt gott nytt kreativt år 2012-Skål!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Mim...

Publicerad 2011-12-31 16:01:32

Så kul du gjort med barnens kort.

önskar dig Ett Gott Nytt kreativt År....

Postat av: Millasew

Publicerad 2011-12-31 16:29:03

Vilka fina saker du gjort av "dagis"korten! Gillar tavlorna mycket - superläckra!



Gott slut och gott nytt pysselår!

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2012-01-01 12:36:59

Kunde inte låta bli att scrolla ;-) Vilka sötisar ni har! Gott nytt år önskar jag dig och hela familjen - tack för fin vänskap under 2011!

Postat av: Muffin

Publicerad 2012-01-06 08:47:20

Bus-Ingrid! :) Fina barn och fina projekt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela