Sara - SaGam

Sommarledigt + Godis i Inkywings-bloggen!

Publicerad 2011-08-08 00:06:04 i Smått & Gott

Konstaterar att det var mer än två veckor sedan det överhuvudtaget hände något i min blogg. Jag har tagit sommarledigheten på allvar. Ett par stunders stämplande, men annars inget. Därmed inga uppdateringar här. Nu hoppas jag på härliga höstkvällar sittandes vid pysselbordet lyssnandes på årets sommarpratare. Det gillar jag!

Inkywings firar i sommar 100.000 besökare i sin blogg. Det är superkul tycker jag. Det firas med blog-CANDY som heter duga. Läs mer HÄR!



Njuter vidare av några dagars sommarlov till...
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2011-08-08 15:54:36

Jag har gjort som du, fast helt tvärtom! Jag har röjt, rensat och städat i hobbyrummet och pysslat massor och därmed är bloggen fylld med massor av inlägg från min sommar och semester. Tänk så olika det kan bli!



Fortsätt du att njuta av sommarlovet.

kram Annika

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela