Sara - SaGam

Vårpresent

Publicerad 2011-04-16 08:23:00 i Stämplat

I påsktider är det ju inte helt ovanligt att man ger varandra en liten gåva innehållandes godis. Min ask har jag dekorerat med en flicka från Hero Arts. Hon är färglagd med Promarkerpennor och har fått blommor i håret. Den vita wellpappen blev lite infärgad av en gul dyna och på en satte jag en utstansad bård av egeninfärgat papper. Gult och lila är riktig påsk-färger tycker jag. Några gula knappar, zickzack-band och en namntag blev det också.



Stämpeln kommer från clearstampsarket Sending Smiles CL444 - Hero Arts (förbeställ hos Kortmakaren)

Hur ser dina påskpresenter ut? Lämna gärna en kommentar och en länk om du har någon att visa mig. Nästa vecka är det påsklov för mig och då har jag tid för påskpyssel!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2011-04-16 11:17:50

Vilken påskigt fin tös! Påskpresenterna har jag inte börjat med ännu. Det är väl en vecka kvar...eller?

Njut av ditt lov!



KraM

Postat av: Muffin

Publicerad 2011-04-16 23:55:43

Jättefint paket!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela