Sara - SaGam

Stämpel- och scrapträff + Härligt blått

Publicerad 2011-04-04 20:13:40 i Utmaningar

Vilken härligt skapande helg jag har haft. Tack alla på Scrap o Hobby och alla som var med på scrapträffen i lördags för att ni gjorde den just så bra som den blev! Det var sju utmaningar under dagen och jag var med på alla. I varje utmaning röstade SoH-tjejerna fram en vinnare och ett lottat bidrag fick likvärdig vinst. Det är bra med lottningar också för då har alla chans att vinna. Tyvärr var det ingen framgång hos någon av oss kortmakare. Det var LO:s som vann rakt över. Kanske var det ett kort som lottades fram. Funderar på vad det beror på. Är det LO:s som tilltalar för att de har foto på sig? Är det för simpelt med kort? Är det för att det är större yta på LO:s som man kan dekorera? Har du någon fundering på vad det kan bero på? Jag gör utmaningar för att det utmanar mig. Inte med tanke att jag måste vinna. Inte heller vill jag skapa något som inte är jag bara för att ha chans att vinna. Men visst är det kul att vinna. Funderingar...

Stämpelsnack utmanas vi varje månad att skapa något efter vissa kriterier. Mitt bidrag till Gunvors skisstolkning ser du här:
Alla stämplarna är nyheter från Hero Arts. Du hittar dom hos Kortmakaren!
Ha det bra!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Millasew

Publicerad 2011-04-05 10:21:04

Vilket fint kort! Gillar färgkombinationen - får mig att tänka på vår och sådana där små blåa blommor i gräsmattan (vilket vi inte har, men i alla fall...)

Postat av: Elina

Publicerad 2011-04-05 11:32:47

Åh så snyggt! Älskar den klarblå färgen du har valt och läckert med snurklorna bakom.

Postat av: Maria

Publicerad 2011-04-05 20:45:18

Orsaken till att bara LO vann vet jag faktiskt inte men jag tycker nog att man ska ha en tävling för LO och en för kort.

Ditt kort är väldigt vackert med undersköna färger. Jag blir allt sugen på att köpa blommorna:)



KraM

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2011-04-13 19:12:26

Vilken spännande fundering om kort och LOs. Jag tycker nog att det är bättre med två kategorier för det är svårt att jämföra.



Så snyggt kort i härliga blå nyanser! Det får mig att längta efter den härligt blå himlen som varit frånvarande i dag. Tänk så fort man vänjer sig vid sol och blå himmel.

kram Annika

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela