Sara - SaGam

Nästan färdigt

Publicerad 2011-04-06 08:48:00 i Stämplat

Många av de kort jag gör blir först bara nästan färdiga. Jag gör korten nästan klara och lämnar plats för text på korten när jag vet vem mottagaren blir. Förutom text kompletterar jag ofta med en eller annan dekoration. Mitt ugglekort idag är ett sådant kort. Det har legat "nästan färdigt" sedan i höstas och häromdagen gjorde jag det klart och postade det till Tina tillsammans med en bok. Någon som vet varifrån ugglan kommer?
Hoppas du tar dig tid till att skapa!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2011-04-06 09:59:56

Fråga mig var ugglan kommer ifrån...haha! Den är riktigt fin/rolig och i färger jag gillar. Mitt molnpapper är slut - en favorit - men jag har ju HA-stämpeln.

Inga måsten här idag och ett underbart skaparväder:)



KraM

Postat av: mallan

Publicerad 2011-04-06 13:33:11

Jättefint!



Jag gör likadant med korten, ligger nästan klara och får bara en stämpel, namn eller siffror eller vad som passar.

Postat av: Tina

Publicerad 2011-04-11 18:07:19

Tack finaste Sara, jag gillar kortet mycket!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela