Sara - SaGam

Fjäril igen + vinnare i utmaningen!

Publicerad 2011-04-22 14:29:49 i Utmaningar

Att vara med i utmaningar gillar jag. Jag vann en utmaning om att göra ett bokmärke på Stämpelsnack och vann ett paket från Inkywings (Tack Lisa!). Av brads och papper därifrån blev det detta kort. Brun är väl ingen vårfärg direkt, men fjärilen är tecken på vår.

Jag har dragit en vinnare i min lilla fjärilsutmaning: Grattis Emelie! Titta på hennes fina fjärilskort HÄR! Maila mig på saragamborn snabela hotmail.com så kommer ett litet paket på posten inom kort! Tack till Maria och Ingrid/Inola som också var med!
Idag är det långfredag. En dag där man inte ska göra något särskilt ansträngande (eller?!). Jag fixar och donar lite här hemma och skapar bidrag till Påskcropen på Scrappiz som pågår för fullt! Kika in där och se om det är någon utmaning som passar dig. Om inte du är med i tävlingen så hoppas jag ändå att du går in och röstar på de fina bidragen det finns att välja bland i varje kategori!
Jag har gjort en del kort och två LO:s så här långt. Den här gjorde jag efter en tekniklista:
1. Speja med mist och mask.
2. Sy eller brodera.
3. Använd minst 3 egengjorda dekorationer.
4. Stämpla direkt på din LO.

Jag satt en hel kväll och bara skapade och det var härligt. Rubrik: "Where has the time gone?". Jag blev riktigt nöjd!
Trevlig långfredag!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2011-04-22 18:49:17

Underbar lo Sara (så söt han var/är) och Emelie är absolut en värdig vinnare.



Maria

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-04-22 21:20:02

Åh vad glad jag blir!

Kram Emelie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela