Sara - SaGam

Nu har jag börjat

Publicerad 2010-10-04 20:23:26 i Julkort

Se där, då var jag igång. Nu har jag 6 färdiga julkort att skicka. Härligt! I går kväll satte inspirationen in och jag stämplade och pysslade flera timmar på kvällen. Kände verkligen som jag brukar känna, att det är väldigt viktigt för mig att få skapa med mina händer. Det ger mig ett lugn och är som terapi för själen. Jag njuter. Barnen har precis somnat och jag är snart redo för kvällspyssel igen. Satsar på mer jul.





Som många av er har läst tidigare och vet gillar jag att bygga scener på kort. Tyckte att granen och lite vitt mulbärspapper var en perfekt vinterscen. Förutom olika vita papper har jag använt alldeles nya papper från Pion Design.

Ses snart igen!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Elwa

Publicerad 2010-10-04 21:59:53

Härligt Sara! Nu är du på g med julkorten... Jag har stått och gjort ytterligare några kort klara i kväll, kommer snart att synas i bloggen! Och - jo - jag behöver några fler!

Postat av: Maria

Publicerad 2010-10-05 14:33:35

Hmm, jaså du har kommit igång med tomtarna. Själv har jag bara tänkt på de än så länge. Fiffigt med mullbärspapperet, då kanske man kan få användning för det också.



KraM

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2010-10-05 14:45:53

Så härligt att du är på G med julkorten nu! De är så fina och jag gillar dina scener.

kram kram Annika

Postat av: lenislenis

Publicerad 2010-10-05 23:37:49

Visst blir mullbärspapperet fint som snö!

Det mönstrade papperet är ju oxå alldeles perfekt!

Jag var på mässan i Partille, men jag var nog inte där förrän vid 14-tiden tror jag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela