Sara - SaGam

Tre granar - Ingrid inspirerar

Publicerad 2010-11-07 18:14:00 i Julkort

På min dagliga runda bland alla pysselbloggar är mitt självklara första val min vän Ingrid/Inola. Hon är bra på att uppdatera sin blogg och gör väldigt enkla fina kort som många gånger inspirerar mig. Gillar oftast hennes val av stämplar. Häromdagen visade Ingrid ett julkort med hjärtan på som jag liftade direkt. Här kommer min variant av "Tre hjärtan": "Tre granar"



Dymo-text-stämpeln kommer från Kortmakaren och granarna från Inkywings.

Ha en bra vecka!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: mallan

Publicerad 2010-11-07 19:06:32

Enkelt o snyggt! Gillar verkligen God Jul stämpeln!

Postat av: mallan

Publicerad 2010-11-07 19:06:57

Enkelt o snyggt! Gillar verkligen God Jul stämpeln!

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2010-11-08 06:00:49

Visst är det roligt att bli sådär inspirerad att man bara måste göra ett kort själv oxå! Ditt kort är riktigt snyggt.

kram Annika

Postat av: Gunvor

Publicerad 2010-11-08 09:50:29

Snyggt! Gillar text-stämpeln jättemycket!

Kram, Gunvor

Postat av: Sari Hänninen

Publicerad 2010-11-09 22:46:26

du har oxå varit i farten ser jag...



ja, o loppisdatumet närmar sig... jag har flera stora hammaplast-backar packade nu.. om än lite slarvigt... så visst finns d en heeeel del att göra sig av med... o d skall bli riktigt skönt att låta dem hamna i rätta händer... vi får helt enkelt hoppas på att folk är köpsugna...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela