Sara - SaGam

Tim 6 år

Publicerad 2010-11-01 22:00:44 i Stämplat

Har haft födelsedagsfirande här hemma. Tim fyllde 6 år i fredags och det var stort. Barnens födelsedagar blir som högtidsdagar för mig också. Jag firar ju 6 år som mamma till en helt härligt go liten kille!

Jag gjorde ett kort med en sjörövare som har svärd i handen. Just nu är det temat populärt här hemma. Bakgrunden har jag sparat på ett tag, minns inte när jag gjorde den. Brukar ju göra en hög att plocka av när jag ändå är igång och kladdar. Tim Holtz tejp använde jag för första gången.



I morgon kväll ska jag göra nytt födelsedagskort. Linnéa blir 8 på onsdag.
Vi ses!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: renee

Publicerad 2010-11-04 13:36:04

Jesses vad tiden går.E han redan 6 å Linnea blir 8. Det är nästan så man inte hinner med. Ha en härlig fortsätt höst/ vinter å hälsa familjen. Många kramar Renèe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela