Sara - SaGam

Inspirerad av skiss

Publicerad 2010-11-12 18:27:24 i Julkort

Här kommer ett julkort jag gjort efter en skiss hos Arkivet. På skissen stod det tydligt att det skulle vara en fet titel. Den feta texten visste jag direkt vilken det skulle bli. Den härliga God jul 6 från Kortmakaren! Nu har jag mailat in mitt bidrag och ser fram emot att få se hur andra tolkat samma skiss.



Övriga stämplar är också från Kortmakaren.

Här hemma behandlar vi huvudlöss för tillfället. Lagom roligt att veta (och se) att små levande djur lever i håret. Hua!

I dagsläget är vi 15 säljare på Loppisen den 20/11. Hoppas du kan komma! Läs mer här.

Trevlig helg!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2010-11-12 19:05:29

Snyggt kort, jag är själv svag för den texten och var lycklig att den kommit som mini variant oxå!



Det kliar på mig bara jag läste raderna om de små krypen. Inte roligt när de dyker upp.

kram Annika

Postat av: Jaana

Publicerad 2010-11-12 22:20:08

Minsann har jag också skickat in ett bidrag dit med. :-) Fast ditt är finare....

Postat av: Monica =)

Publicerad 2010-11-14 18:21:19

Ursnyggt kort -gillar det massor!!!



Kram, Monica

Postat av: Susanne H

Publicerad 2010-11-14 19:52:09

Vilken härlig tolkning du gjort! Gillar den stora God Jul texten. :) Tack för ditt bidrag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela