Sara - SaGam

Grönt är skönt

Publicerad 2010-11-10 07:59:00 i Julkort

Jag förvarar mina enfärgade papper i en mappvagn ståendes under mitt pysselbord. Där i finns alla papper som inte är 12"x12". Tillsammans med enfärgade "vanliga" papper hamnar där lite bakgrundspapper jag gjort själv, presentpapper som kan vara fina att ha och lite annat. Allt sorterat i färgordning. Just nu är mappvagnen sprängfull. Den svämmar liksom över av alla papper och jag skulle kunna rensa rejält. Häromkvällen lyfte jag ut den gröna mappen och det blev, som ni sett, en bunta med gröna kort. Jag gillar grönt. Visar ännu ett grönt kort som är gjort med en designblock-stämpel från Hero Arts. Kan inte få nog av dom!



Lördagen den 27/11 är det Kortmakarmara hos Kortmakaren här i Floda. Har du inte anmält dig- gör det! Det brukar var ariktigt bra dagar.
Hoppas vi ses!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Birgitta

Publicerad 2010-11-10 08:25:15

Hej Sara! Vilket fint kort!

Kommer och missa maran för jag jobbar då! Synd för det är ju jättekul med den!!

Ha det bra! Kram Birgitta

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2010-11-10 09:57:48

Vilket härligt grönt kort och så effektfullt med de röda bären. Den bakgrunden har jag faktiskt inte sett, känns som något jag får utöka min samling med ... Designblocken är fantastiska!



Nu är jag anmäld till maran, den vill man ju bara inte missa!



Kram!

Postat av: mallan

Publicerad 2010-11-10 14:48:45

Postat av: mallan

Publicerad 2010-11-10 14:51:21

Är inte vän med min telefon när jag ska kommentera din blogg. Den "rättstavar" helt galet...!



Hur som så skulle jag skriva att det var ett fint kort! Jag skulle behöva bättre förvaring till mina papper!



Ha en bra dag!

//mallan

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2010-11-11 16:16:39

Superfint kort och en riktigt läcker effekt med de röda bären. Jag borde göra som du och göra fler egna bakgrunder.

kram Annika

Postat av: Monica =)

Publicerad 2010-11-12 07:10:52

Hej Sara!!



Härligt kort!!! Gillar också grönt <3



Behöver du rensa på fler ställen? =)

Jag håller i utmaningen hos Stämpelkälla denna gången och den är lite annorlunda...använd nåt du har i handväska eller plånbok! Skulle du nu inte ha ett motiv därifrån så kan du sätta upp dej som följare o få en digi på mailen: en sockersöt julängel! Smart vá?! Nåt att slå klorna i under helgen =)

http://stampelkallan-challenges.blogspot.com/



Massa kramar, Monica =)

Postat av: Angela

Publicerad 2010-11-12 11:36:24

Vilket fint kort! Gillar verkligen dom röda pärlorna mot det gröna.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela