Sara - SaGam

Första gången

Publicerad 2010-11-02 20:54:50 i Smått & Gott

I dag är första gången jag tar mig an en award jag fått och skickar den vidare. Jag har fått awarden av Annika. Tusen Tack! Det ger mig lycka att veta att jag kan inspirera andra med mitt skapande. Om man fick lov till det skulle jag skicka awarden tillbaka till Annika. Jag besöker hennes blogg dagligen och njuter av det hon visar av sitt skapande. Förutom alla korten delar hon med sig av kloka tankar och funderingar om livet. Det gillar jag!


Jag tycker om att skapa!
Min hobby är väldigt viktig för mig. Det ger mig möjlighet att få utlopp för den kreativitet jag känner. Det fungerar också som terapi för min själ.

Jag tycker om att äta bullar!
Jag tror jag är känd för det. Jag har en väldigt god relation till kanelbullar. Jag njuter av att dricka en kopp kaffe och äta kanelbulle/kanelbullar.

Jag tycker om att somna i soffan!
Att krypa upp i soffan på kvällen och dra en filt över mig. Luta mig mot maken och bara koppla av. Härligt! Tittar sällan på TV, somnar nästan alltid.

Det finns massor av härliga personer som inspirerar mig och förtjänar den här awarden. De 5 goa människor som jag valt ut att skicka awarden vidare till är mer eller mindre nära vänner jag haft sedan den hösten jag började stämpla för 10 år sedan:

Ingrid/Inola

Lisa/Inkywings

Gunvor

Jaana

Camilla/Millasew

Här kommer de så kallade "reglerna":
1. Tacka den du fått awarden av.
2. Kopiera awardbilden till din blogg.
3. Berätta 3 saker du tycker om att göra.
4. Sänd awarden vidare till 5 goa människor som du tycker förtjänar det.

Ha en bra kväll!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2010-11-03 05:55:14

Tack för de fina orden och kul att du tog dig an awarden. Det var roligt att få läsa vad du tycker om, härligt skrivet och saker man känner igen sig i.



Ha en bra dag!

kram Annika

Postat av: Gunvor

Publicerad 2010-11-06 11:57:04

Tack sötaste Sara! Jag ska fundera lite innan jag skickar vidare.



Kram, Gunvor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela