Sara - SaGam

Spets + Första kortet i bloggen

Publicerad 2010-05-19 21:35:26 i Stämplat

Min mormor efterlämnade mycket spets. Det är jag glad för och jag använder den gärna i mitt skapande. Har ett par spets-stämplar från Hero Arts som jag också gillar. Här är ett, av Hero Arts-tjejerna, liftat kort i olika färgskala. Gillar att använda stämplar som inte måste färgläggas utan är färdiga "med en gång".



Fick idéen av Annika att visa upp det allra första bloggade alstret. Det tyckte jag var en kul grej - Tack Annika! Jag hoppas fler vill hoppa på tåget. Skriv gärna en kommentar här om du gör det så jag kan få möjlighet att kika in till dig. Här är mitt bidrag:



Gillar fortfarande det kortet mycket. Och tro det eller ej. Jag hade distressat redan då ;-))

Må gott!
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela