Sara - SaGam

Altra saker

Publicerad 2010-03-10 08:40:57 i Stämpeltekniker

Jag är egentligen inte så mycket för att altra saker. Lådor, flaskor, korgar och annat som mest står och samlar damm tycker jag. Men anteckningsböcker gillar jag, och använder mycket, så det passar mig bra att dekorera.



Här har jag maskat Kortmakarens päron framför den härliga textstämpeln "Friends definition" från Hero Arts. Om maskning kan du läsa och lära mer HÄR!

Intensivt arbete pågår inför Nordiska Stämpel- och Scrapbookingmässan till helgen. Må gott!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2010-03-10 15:55:31

Vilket härligt päron!

En sån anteckningsbok vore itne fel att ha, skulle bli roligare att gå på föreläsning med en sån...



TUSEN TACK för mitt godis !! Ser fram emot att använda det på mina alster !

Ha en bra dag.

Kramkram från Petra

Postat av: Hegu

Publicerad 2010-03-10 21:26:15

Vilken superfin bok du har dekorerat!! Maska är något som jag skulle behöva bli bättre på. Jag är ju lite lat så jag tycker oftast att det är lite jobbigt! Synd...för det blir ju sååå fint!!:)



Lycka till med era affärer i helgen! Önskar att jag vore där...



Kram

Helen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela