Sara - SaGam

Scrappträff 9-10 juli i Kungsbacka

Publicerad 2010-06-29 16:04:29 i Smått & Gott

Kungsbackamässan arrangerar i samarbete med Scrappiz och Kortmakaren, scrapträff den 9 och 10 juli i samband med Kungsbackamässan. För 200:- för en dag eller 300:- för två dagar får du möjlighet att sitta ner och scrappa eller göra kort tillsammans med likasinnade. I scrapträff-biljetten ingår, förutom en flerdagarsbiljett till mässan värde 100:-, pysselplats och en välkomstpåse med ett scrapvänligt innehåll till ett värde av ca 500:-.

Under dagarna kommer det att finnas många utmaningar och tävlingar att vara med på med fina vinster sponsrade bla. av de på mässan utställande företagen. Det finns café och lunchmöjligheter i anslutning till träffen och var och en bekostar sin egen mat. Sara Rönér Janicke och Karin Brandin från Scrappiz kommer att hålla i trådarna under dagarna och biljetterna köper du genom Kortmakarens web-shop.

Tider som gäller: Fredag 9 juli kl.12-19 Lördag 10 juli kl.10-17 



Hoppas vi ses där!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Emmeli

Publicerad 2010-06-29 16:24:00

Hej Sara! Tack gulliga du för din fina kommentar i min blogg, va glad jag blir! jag ville bara kika förbi och säga att du gör mycket fint som tilltalar mig oxå! :D Kram Emmeli ♥

Postat av: annmari

Publicerad 2010-06-29 19:33:45

Ja vi ses då och det ska bli sååå kul

Postat av: Tessalonika

Publicerad 2010-06-30 10:41:24

Vad roligt att du gillade mina skisser!! Det är bara att plocka =)

//Tessalonika

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela