Sara - SaGam

Fler LO-utmaningar från Midsommarcropen

Publicerad 2010-06-28 21:30:23 i Scrappat

Jag skapar väldigt gärna efter utmaningar märker jag. Var väl inte direkt någon nyhet för mig, men det blir väldigt tydligt för oj, vad jag skapat den senaste veckan. Utmaningar att ta tag i och inspireras av. Det gillar jag! Här får ni se lite resultat från mig:






Nu är det omröstningar och utlottningar på forumet Svensk scrapbooking och sen får vi se om jag kanske haft turen på min sida och vinner något. Eller inte, och jag är lika glad för det. Skapandet är vinst nog för mig!

Ha en bra vecka!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2010-06-28 23:40:20

Underbara LO:s med underbara barn! Tack för igår, det blev en fin dag att minnas!

Postat av: Hegu

Publicerad 2010-06-29 00:00:45

Vad mycket fint du gjort under veckan!! Mina favoriter blev bokmärket och layouten om sommarlov.



Ha en skön sommar!

Postat av: Gunvor

Publicerad 2010-06-29 10:29:51

Härliga scrapalster Sara!



Ha en härlig sommar!

Kram, Gunvor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela