Sara - SaGam

Blått till små killar

Publicerad 2010-07-01 18:49:07 i Stämplat

Fick en beställning på två bebiskort. Det skulle vara kort till två små killar och jag kan inte låta bli att tänka blått då. Varför känns det så "konstigt" att göra pojk-kort i rosa? Kanske får bli grönt och/eller gult nästa gång.





I morgon åker jag till Dalarna och Papperskraft. Pysselträff och mässa. Första gången var vi 15, undrar hur många besökare det blir till helgen? Om du ska dit  - kom gärna fram och säg hej!

Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2010-07-01 21:08:54

TACK för det finfina kortet som landat i min brevlåda idag. Du är för go!!!



Söta kort! Att göra killkort i rosa är inte lätt, jag har försökt för jag fick en utmaning av en kollega då jag är så kallad jämställdhetscoach i mitt arbetslag :-D

Ha det riktigt kul på mässan, får se till att komma iväg något år!

kram Annika

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela