Sara - SaGam

10 år senare

Publicerad 2010-07-03 20:56:25 i Smått & Gott

Skön kväll i Rälta. Efter en otroligt varm och tropisk sommardag njuter vi nu av härlig grillmiddag på baksidan av Lisa och Kjells hus. Vi är 12 stycken som tagit in på "Hotell Kjell" och samsas tillsammans med familjen Nygårds om utrymmet i det mysiga lilla huset. Det har varit en varm och av den anledningen ansträngande dag på mässan och pysselträffen. Det berömda företaget i Insjön har sålt många bordsfläktar idag vill jag lova...

Det är för tionde året i rad som "Papperskraft" går av stapeln i Rälta och Leksand. Sommaren 2001 träffade jag Ingrid och Lisa för första gången och jag är så glad och tacksam att vi har blivit så goda vänner.





Nu väntar en trevlig kväll och sedan ännu en pysseldag i morgon.

Må gott!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Tesa/Therese

Publicerad 2010-07-04 01:00:02

Ha det så kul och hälsa Ingrid. Hon berättade om den första träffen ni var på för 10 år sen när jag träffade henne senast:)

Kram Tesa

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2010-07-04 08:52:14

Det låter så härligt! Ha det riktigt kul och njut.

kram Annika

Postat av: Maria

Publicerad 2010-07-04 10:25:48

Det låter som en toppenhelg Sara.



KraM

Postat av: Gunvor

Publicerad 2010-07-05 08:09:38

Även om jag hade det supermysigt i Göteborg i helgen så har jag tänkt på er och önskat att jag kunde varit på två ställen samtidigt.



Kram, Gunvor

Postat av: Mim...

Publicerad 2010-07-05 20:24:20

Hoppas hela helgen har varit JÄTTEBRA har tänkt på er i vämen!

Postat av: Carro

Publicerad 2010-07-08 01:09:57

Låter hur härligt som helst med "Hotell Kjell"



Kul att ses på mässan! =)

Har du fått ordning på dina stämplar än? ;-)



Kram Carro

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela