Sara - SaGam

Vinter

Publicerad 2010-01-19 09:02:59 i Stämplat

Även om julen är över, och på korten jag gjorde då fanns det många vinterstämplar, så är faktiskt inte vintersäsongen över. Det finns många stämplar att använda ännu en tid innan våren kommer. Den här lilla pingvinen gillar jag. Den hamnade tillsammans med en stor bakgrundstämpel från Hero Arts på ett Spellbinderkort. Gillar mina julklappsdies mycket.



Har en stor ny hög med stämplar som jag pysslar med. Kommer lite resultat så småningom!



Ha en härlig vinterdag!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2010-01-20 23:14:00

Åhhh, flodhäststämpeln måste jag bara ha! Sååå söt!

Postat av: Vegardmaiken

Publicerad 2012-07-30 10:52:57

Very interesting site, beautiful design, thank.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela