Sara - SaGam

Träningsvärk

Publicerad 2010-01-17 23:37:01 i Stämplat

I dag har jag träningsvärk.

I fingrarna för jag har så intensivt jobbat med att fylla på med bilder på kort jag gjort genom åren från datorn upp på SaGamdesign. Jag har alltså gått genom varenda liten mapp där jag kunnat hitta scannade bilder och fotografier på kort och annat jag skapat sedan jag började den där dagen i oktober 2000. Det blir 10 år det i år - och korten jag gjort är tusentals! Nu ligger dom där på tekniksidan och jag känenr mig så nöjd. KAn vara någon bild som ser grön ut eller lite svartsuddig, men jag hoppas kunna hitta dom allteftersom och rätta till det. Orkar inte just nu. Tanken är att jag ska skriva text också på sidorna. En del är redan gjort, men mycket ska till. Det kommer. Jag är på G!

I dag har jag träningsvärk.

I höfterna och knäna för det var längesedan jag dansade så som i natt. Var på 40-årsfest från 15.00 till 02.45 i går. Och vi slog verkligen klackarna i taket! Hade gjort ett grattiskort till 40-åringen och tycker att sko-stämplarna från Hero Arts passar så bra!



Nu väntar sängen. Ta dig gärna en sväng om mina tekniksidor. Nostalgi för en del av er :-) och kanske helt nytt för många andra. Välkommen!


I morgon väntar ny arbetsvecka. Härligt! Vi ses snart igen!
Sara-SaGam


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela