Sara - SaGam

Rosa Double-pocket

Publicerad 2010-01-09 21:35:13 i Stämplat

Sitter i arbets/pysselrummet bredvid maken och försöker hitta ett vettigt hemsideprogram. Min hemsida www.sagamdesign.com har varit svårhanterbar och jag har svurit många gånger. Det har krånglat helt enkelt. Men nu har jag bestämt mig. Jag vet att sidan är viktig för många och jag vill att den ska finnas kvar och innehålla mycket av allt det jag testat på och lärt mig. I min blogg blir det inte på samma vis som på en tekniksida. Nu gäller det att hitta ett program värt att satsa på. Tur för mig att maken är intresserad av detta också så han kommer säkert efter noggrann undersökning kunna tipsa mig om något och så är det bara att köra! Känns som om jag gett det som nyårslöfte och sommarlöfte massa gånger så jag struntar i det nu, men viljan finns där att det ska bli av någon gång.

Under tiden visar jag ännu ett double pocket-card som blev en julhälsning förra året. känns konstigt att säga förra året för det var ju väldigt nyss...



Håll nu tummarna på att det händer lite på www.sagamdesign.com så småningom! Har du något web-tips? Tala gärna om det!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Lisa - InkyWings

Publicerad 2010-01-09 22:02:32

Svar JA på frågan - självklart!! ;-)



Just nu vet K bara hur han jobbar till den 14e, sen får han antagligen nytt schema, men vi hörs väl per telefon framöver. Och så hoppas jag vi hinner ses och minst utbyta en kram i USA! hehe.



KRAM!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela