Sara - SaGam

Nya stämplar och fler bakgrunder

Publicerad 2010-02-21 23:04:50 i Stämplat

När jag är igång och gör bakgrunder gör jag alltid fler än vad jag för tillfället behöver. När man ändå är i full fart och kladdar... Det gör att jag har många goa bakgrunder att ta fram när jag vill montera lite kort.

Har lagt upp ännu fler stämplar till försäljning på



och köper en del också. Köpte två av MiaS och gjorde kort med dom i natt när maken tittade på OS. Tänker att jag kompletterar korten med namn eller grattis eller så när jag vet vilka mottagarna blir. 



I morgon är det måndag! Hoppas du får en trevlig vecka!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2010-02-22 08:02:12

Den röda bakgrunden var superfin. Vad har du använt för teknik? Det ser ut som att du har embossat.



kram Annika

Postat av: Jannike

Publicerad 2010-02-22 19:00:19

Tack för dina ord!!! :-)

Vad fina kort du gör!

Postat av: MiaS

Publicerad 2010-02-22 20:34:38

Vilka fräcka bakgrunder! Vad kul att få se korten du gjort - urtjusiga :)

Postat av: HaNNA

Publicerad 2010-02-23 22:23:43

Vilka tjusiga kort! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela