Sara - SaGam

Lite av det jag inhandlat i USA...

Publicerad 2010-02-09 20:15:48 i Stämplat

Eftersom en veckas skidåkning kom emellan har jag ännu inte egentligen tittat genom allt jag handlade med mig hem från USA. Idag la jag fram en del av det på ett bord för att fota. Hoppsan, det var en del och det känns kul att visa.



Ska packa undan detta och lägga upp nästa omgång så blir det lite mer att kika på en annan dag.

Ett kort som är superliftat av eleocharis kommer här. Susanne inspirerar mig med rena härliga välkomponerade kort i underbara färger. Tack! Fick användning för både ny bakgrundstämpel och gamla fjärilar från Hero Arts.



Må så gott! Ska ta mig en forumsväng senare i kväll när barnen lagt sig. Kanske ses vi där!?
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Angela

Publicerad 2010-02-09 21:31:30

Åh så mycket skojigt! :) Jättefint kort, gillar hur du har satt texten.

Postat av: Maria

Publicerad 2010-02-09 22:44:32

oj oj oj så mycket grejer!



KraM

Postat av: AlaEmmeli

Publicerad 2010-02-09 23:10:54

Hejsan och tack för besöket - roligt att hitta till din blogg!



Lyllos dig som varit i USA och hittat så fina grejer!!! Förstår att det var som julafton att packa upp allt fint - hade nog själv nästan skippat skidresan för att plocka med alla scrapgrejer istället - fast det är ju jag och jag åker ju inte skidor! ;)



Ha det så gott!

Postat av: Hegu

Publicerad 2010-02-10 16:34:55

Oj vad mycket smått och gott du har köpt! Ser mumsigt ut...:)



Kortet ditt är superfint precis som Susannes kort alltid är!!



Kram

Helen

Postat av: Mim...

Publicerad 2010-02-10 18:47:44

Så avis jag blir, men jätte kul att få se vad det kommer att bli för fina saker av allt detta.

Kram

Postat av: Camilla W

Publicerad 2010-02-10 21:39:23

Åh, vad mycket scrapgodis! Det börjar väl snart ramla in i de svenska scrapshopparna också får man hoppas :-)

Postat av: Inger

Publicerad 2010-02-10 22:04:35

Smarrigt!

Jag har skrivit lite om gesso och lagt upp några länkar. Hoppas du hittar någon teknik du gillar!

kram

Postat av: Elina

Publicerad 2010-02-11 10:36:19

Så mycket fint!

Postat av: Linda

Publicerad 2010-02-11 23:40:21

Vilken shopping! Man blir ju inte lite avundsjuk... ;)

Supersnyggt kort också!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela