Sara - SaGam

Vintage ...nja...

Publicerad 2010-12-17 16:02:00 i Utmaningar

Vintage är inne. Helt klart. Men det hjälper inte. Jag får inte till det som jag önskar. En av utmaningarna på Kortmakarmaran i november var just "Vintage: Gör ett vintagekort i de traditionella julfärgerna rött, brunt och grönt. Välj en, två eller alla tre färger".

Mitt bidrag blev brunt med ängelstämpel från Octoberstamps. När jag kom hem kompletterade jag kortet med en blomma och lite bling. Tror det hjälpte lite...



Övning ger färdighet säger dom!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-12-17 19:06:16

Klart mycket bättre än mina vintageförsök.

Postat av: Sari Hänninen

Publicerad 2010-12-18 21:11:59

öva, öva, öva.... o ibland blir d riktigt bra - så att man själv t o m tycker d :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela