Sara - SaGam

Snow Marker

Publicerad 2010-12-09 16:47:00 i Julkort

Min första erfarenhet av pennan "Snow marker" blev en väldigt positiv upplevelse. Jag har genom åren testat många varianter som sägs bli som snö. Några helt ok andra helt värdelösa. "Snow marker" blir som snö. Vitt och luddigt. Man målar med ett valfritt tjockt lager på det område man vill ska vara snöigt och sedan ska det egentligen torka innan man värmer, men jag testade och det går att värma direkt. Pennan rekommenderas varmt!

Jag har skapat ett kort efter en skiss hos "Månadens utmaning". Snögubbens tomteluva och tofs fick bli snöig, även om det kanske borde vara hela gubben ;-)



Vad brukar du utmanas av?

Lucka 9 är öppen!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-12-09 17:37:12

Hm...

Postat av: Jaana

Publicerad 2010-12-09 18:10:15

En sådan vill jag också, alldeles bestämt,ha !

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2010-12-09 18:37:29

Jag köpte en sådan på mässan och har använt den väldigt sparsamt än så länge, men jag får se till att bli bättre på det. Attans snyggt blir det och ditt kort är superhärligt!



Jag brukar utmanas av skisser av olika slag!



Tack för den härliga vinsten som landade i min brevlåda idag. Det gjorde mig på extra gott humör!

kram Annika

Postat av: Cornelia

Publicerad 2010-12-09 21:19:25

Riktigt härlig snö! Och fint kort! Kul att du vill vara med i Månadens Utmaning!

Postat av: Annelie

Publicerad 2010-12-09 21:51:31

Tack för titten hos mig. D e ju ingen dålig konkurrans man har : )

Ur fint kort!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela